COMODOS - Verzendbeleid
Voorraad, verzending en verwerkingstijden voor Nederland en België:
Zodra je een bestelling op onze website plaatst, begint ons team onmiddellijk met de verwerking ervan.
Om je te helpen je aankoop te plannen, kun je het volgende schema als leidraad gebruiken:
Je ontvangt een bevestigingse-mail met je bestelnummer en de bevestiging van je bestelling. De levertijd is langer voor gepersonaliseerde producten. Als je de bevestigingsmail niet in je inbox ziet, controleer dan je spammap. Als je geen bevestigingsmail ontvangt, stuur dan een e-mail naar info@comodos.nl met als onderwerp “Orderbevestiging niet ontvangen” en een medewerker van ons team zal contact met je opnemen.
Voor gepersonaliseerde bestellingen nemen we apart contact met je op om ervoor te zorgen dat de nodige aanpassingen zijn gemaakt. Deze artikelen worden pas verwerkt en verzonden als de vereiste aanpassingen zijn ontvangen.
Verzendkosten
De verzendkosten voor bestelde producten worden berekend op het moment van bestellen. De verzending is gratis.
Orderacceptatie en prijzen
Houd er rekening mee dat het kan voorkomen dat een bestelling om verschillende redenen niet kan worden verwerkt. De website behoudt zich het recht voor om een bestelling om welke reden dan ook en op elk moment te weigeren of te annuleren. U kunt worden gevraagd om aanvullend bewijs of aanvullende informatie te verstrekken, inclusief maar niet beperkt tot een telefoonnummer of adres, voordat we de bestelling accepteren.
Om fraude met creditcards of bankpassen te voorkomen, behouden wij ons het recht voor om bevestiging van uw betalingsgegevens te vragen voordat we het product aan u leveren en om de door u verstrekte persoonlijke gegevens te verifiëren. Deze verificatie kan bestaan uit het overleggen van identiteits-, verblijfs- of bankgegevens. Behoudens ons recht om een bestelling onmiddellijk te annuleren, behouden wij ons het recht voor om een bestelling te weigeren of te annuleren als misbruik of frauduleus gebruik van een creditcard of bankpas wordt vermoed. We streven ernaar onze gebruikers een veilige bestelomgeving te bieden.
Als de winkel besluit een bestelling te weigeren, kunnen klanten de kosten, bijv. verzendkosten, vergoed krijgen als het product niet geleverd kan worden. In dergelijke gevallen behouden we ons het recht voor om bestellingen te weigeren of te annuleren. Als een artikel onjuist geprijsd is, kunnen we naar eigen goeddunken besluiten de bestelling te annuleren en u van deze annulering op de hoogte stellen. We behouden ons ook het recht voor om een bestelling te weigeren en de betaling te annuleren of terug te betalen als het bedrag onjuist was.
We doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Alle bestellingen worden verwerkt nadat ze zijn geplaatst.
Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
Volg je bestelling met het trackingnummer dat we je per e-mail sturen. Als je na 7 werkdagen nog geen trackingnummer hebt ontvangen, stuur dan een e-mail naar infor@comodos.nl en we helpen je graag verder.